Tack till alla face:s ! :)

Först vill jag säga tack till er som skrev dom två fina kommentarerna till förra inlägget:
Patrick - jag skrev ju först i din blogg, så du vet väl, älskar ditt face i varje fall! Om några dagar kommer ett sl-kort dimpandes ner i ditt brevnedkast, använd det väl! :)

Linda - Tack så mycket, blir glad när jag får en så fin kommentar. Glöm inte bort att jag tänker komma tillbaka i Augusti, så jag hoppas vi ses då ! :))


Vidare till något annat. Vad händer och vad görs? Själv har jag just druckit upp min andra öl. Solen lyser och jag njuter! Underbart att Dounald har en inglasad balkong, riiiktigt mysigt :). Gick in för att hämta en till öl men kände för att kolla bloggen, och då såg jag era två fina kommentarer och vart som lite tvungen att svara :P.

Livet är som sagt inte fy skam trots att jag redan saknar era underbara face:s ! Hoppas ni rockar på riktigt ordentligt och njuter och mår! :))

En liten hyllning till Kippe, Kornelia och Emilinn också förutom ovanstående två nämnda. Ser redan fram emot tills vi ses igen, (Peace and Love motherfucker!) :D.

Nej men, en till öl och ut på balkongen igen, (som jag skurade igår så det ser fint ut igen), ha're! :)


Göre! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0