TGIF, lr vänta nu, det var igår ^^

Vad har hänt i Emmas lilla värld sen senast?

Torsdag gjorde jag inte allt för mycket, um. Såg en sjuk anime, sen på kvällen spelade jag lite Zelda. Det var vattentemplets tur att få smisk, men jag lyckades såklart tjorva till det och stod mot slutet vid en låst dörr, och inte hade jag en nyckel. Typiskt :P. Så där avslutade jag för kvällen.

Igår var jag på bio med Mari och Simon, vi såg senaste pirates filmen, den var bra, inte lika bra som dom andra, men definitivt sevärd. Dock var det lite onödigt med 3D anser jag, så har ni möjlighet att se den i 2D, gör det :). Efter bion så drog vi vidare till Jens. Vi hämtade upp Leo och sedan drack vi rödvin, spelade ölspel och surrade en hel del. Temat för kvällen var "ärlighet", ganska intressant faktiskt ^^.

Idag är det lördag och planerna är väl att dricka ett par öl hos Simon. Bion såväl som festen idag är alla en del av att fira Simons födelsedag, (som var i onsdag), jäklar åh, karln får ut 3 dagar, men det är han definitivt värd. För Simon är en kickass och awesome person, den största nörden jag någonsin känt, (och det mina vänner, är en positiv sak).

Nej nu ska jag laga någon mat, lite tidigt men känner för att svulla nu så man inte kanske behöver stressa i sig maten senare för att hinna med resten av kvällens tidsplanering :).

Ha det gött !


Chill cat is chill. Kolla hans vackra ögon, ett är blått och det andra är gul/grönt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0