This world will never be what I expected

And if I don't belong, who would have guessed it?

Never Too Late
- Three Days Grace

Seeeg natt. Kunde inte sova, ville inte sova. Störde mig på allt. Typ. Låg vaken till kanske 5, (kanske senare, slutade kolla på klockan vid 04.30), yay. Kanske inte det roligaste. Så tog mig inte upp ur sängen förrens 12, fan åh. Jag tycker inte om att sova så sent på dagen. Nåja. Vad ska man göra. Måste ju som sova ibland har jag hört ^^.

Annars då? Mja. Har duschat, tagit på mig kläder och sminkat mig lite granna. Så känner mig fräsch och redo att möta dagen, (lite sent kanske, men ändå). Har även lyssnat på bra musik så man känner lite extra pepp för livet :P. Fast, det är ju måndag idag. Lär ju inte vara så mycket som händer. Men men. Imorgon kommer iaf min syster upp, pretty sweet ! :))

Skulle behöva lite vettigt internet så jag kan ladda ner lite saker som jag vill se. Sitter på ett lame mobilt bredband från 3 just nu. Hastighet på upp till 7mbit utlovas. Hur det funkar? Mja, sist jag kollade hade jag 0.5 typ. Wo -inte så värst- ho >.<

Streama funkar om man har lite tålamod och låter det ladda en stund innan man ser. Så har iaf kunnat se på lite anime. Kikade på senaste avsnittet av Deadman Wonderland, bra serie, fast lite för mycket blod för min smak, blir lite lätt illamående när jag tittar på det faktiskt. Trodde aldrig jag skulle vara så känslig, speciellt inte när det är tecknat, men det spelar inte så stor roll tydligen :P

Nu undrar jag om jag faktiskt hade något som jag ville säga. Men jag tror inte det. Har redan fått ur mig de "tunga" sakerna så nu äre ganska chill.

Ha det bäst peeps ! Jag är hungrig så jag ska nog springa över till Mattias och laga lite mat, (har ett mat-stash där nämligen). ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0