Too much of not enough

Det var länge sen någon fick mig att känna mig så här värdelös. Så jävla oälskad och oviktig.

Att komma hit var det största misstaget jag gjort på länge. What's up with me, varför kan jag alltid bara välja fel vägar att gå, fel saker att göra, fel människor att lita på. Fel människor att bry mig så mycket om.

Du vill ju inte ens vara med mig, varför bad du mig att komma hit? Varför sa du att du saknade mig? Vad fan var det du saknade ens? It doesn't make any fucking sense då du så uppenbart knappt bryr dig om mig.

Varför i min vildaste fantasi trodde jag för en enda jävla sekund att allt skulle bli bra? Varför?

Det gör ont att vara så långt borta från de människor man helst av allt vill träffa just nu.

I'll make it work. I always do.

Den här sommaren kommer vara långt ifrån den trevligaste upplevelsen i mitt liv, men man gör vad man måste för att överleva, så enkelt är det.

Hoppas ni har det bra allesammans, kommer kanske vara utan internet ett tag så sakna mig inte allt för mycket om så vore fallet, och om ni gör det ändå så är det bara att slå en pling eller skicka ett sms, jag är alltid tillgänglig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0