Tråkelitråk

Tråkar idag. Men det är skönt att tråka ibland, och viktigt ! Visste ni det? Våga tråka people, man mår bättre av det i längden :).

Så vad har jag gjort idag lite mera exakt? Suttit på min 'säng', frysit om fötterna och haft laptop:en i knät. Råkade fastna på flashback, sånt som händer ^^. Intressant att läsa folks syn på och uppfattningar om olika personlighetsstörningar. Tänker inte prata mer om det dock.

Har tänkt börja föra en matdagbok, kan nog vara vettigt att 'se' vad man äter på en vecka. Så om jag kommer ihåg det så ska jag imorgon skriva allt jag åt under förra veckan. Bli inte chockade och döm mig inte om ni tycker att det låter hemskt ! Gör ni det så slutar jag nog skriva om det, för jag vill inte provocera.

Det är kallt hos mamma, hon har typ alla fönster öppna + balkongdörren. Hon tycker det är behagligt. Hon kan ju inte vara frisk O.o

Nåja. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0