We are the ones

We get knocked down
We get back up (We stand above the crowd)
We are one
We are the ones. We get knocked down
We get back up (We stand above the crowd)
We are one...

One X
- Three Days Grace

Who awoke the beast? Det här är ju för fan inte okejj x). Nåja. What's the good word? Har haft en riktigt trevlig helg förutom det jag skrev först. Does it make sense? Hell no. Men det får ni leva med :).

Festen i lördags hade temat "sexism", yes. Tänk er, ensam tjej på fest med 7 killar. Mina bröst stod i fokus lite mer än vad jag skulle vilja. But I'm a good sport så jag skrattade och var med. Nåja. Det var på gränsen till inte alls okej, men man vill ju inte heller vara en jävla stel surpuppa ^^. Fast jag har en gräns, tro mig, och den var riktigt nära på att bli korsad. Hade jag inte haft på mig shorts under min klänning så var det ju en kille eller två som skulle fått en fet smäll var, det kan jag lova! Hm. Nåja, ingen idé att haka upp sig på sånt tycker jag :).

Har haft en konstig dag idag, konstiga tankar, konstiga känslor. En del ångest, undrar om det är bakis-ångest, söndags-ångest lr bara vanlig ångest? :P I överlag känns det ganska stabilt faktiskt, har lyckats umgås med roliga och trevliga människor den senaste tiden. Bara det fortsätter så blir det nog awesome :).

Peace & Love står dock och hänger på en tråd. Lyckas jag få pengar så blir det en sista minuten grejj av det hela. Känns ju lagomt osäkert.. Men men. Soc på onsdag, håll tummarna!

Spenderat 20 minuter med att bestämma vilken låt jag skulle ha som inledning, haha. Som ni kanske märker är jag lite fast i Three Days Grace just nu, men dom är fan bra :). Blev just totalt kär i låten "Lost In You" som jag faktiskt inte hört förut ^^.

Jag hade en hel del massa intressant/ointressant trams och svammel som jag funderade på att skriva ner. Men lämnar det ett tag.

Hoppas ni har det bra, och jag hoppas att jag kan sova snart ^^.


Saknar dessa två pojkar ! Hoppas tiden går fort tills vi ses igen ! :)

Kommentarer
Postat av: patrick von face

:D sista minuten är alltid spännande, vår midsommarturne till trönö hänger på en tunn lina också då vi får pengarna den 23e och det är då vi skall sticka haha

2011-06-20 @ 01:46:34
URL: http://17kvadrat.blogspot.com/
Postat av: Emma M

Nu stjäl jag den här bilden rakt av, har allt för få bilder på bror min. Hoppas du inte misstycker!

2011-06-22 @ 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0