Vecka 3, 13/6 - 19/6

Matdagboken vecka 3. Det börjar bli allt svårare att komma ihåg vad man äter men jag gör ett försök. Borde egentligen skriva upp dag för dag, men, svårt att komma ihåg det också x).

* Måndag: En riskaka till frukost, (inget på). Middag blev fullkornspasta, tomatsås, räkor och tonfisk.

* Tisdag: Två hårdbröd med mjukost på och 6 skumgodisar till frukost. Middag.. Hm.. Samma som måndag? Can only guess, kommer inte ihåg

* Onsdag: Två hårdbröd med mjukost på till frukost igen. Tilll middag blev det 3 pannkakor och lite torkat renkött.

* Torsdag: Två hårdbröd med leverpastej. Sen drack jag en milkshake på stan med min kära syster. Middagen blev krämig tomatsoppa med ett par skivor vitlöksbröd.

* Fredag: Två hårdbröd med mjukost. Åt ingen middag den här dagen. Det blev dock nästan en hel påse med bilar, (godis), på bion :). Senare på kvällen drack jag ett x antal glas rödvin.

* Lördag: Till frukost blev det samma som dagen innan. Middagen blev, gissa? ;P Fullkornspasta, tomatsås med tonfisk och räkor fast den här gången blev det lite stekt halloumi till också, gott ! :)) På kvällen blev det ungefär 4 och en halv öl ^^

* Söndag: Till frukost så åt jag faktiskt något annat än det vanliga. Det blev youghurt med musli och en macka :). Middag blev pannkakor, två den här gången. Senare på kvällen åt jag krämig tomatsoppa och en hårdbrödmacka med kalkon och ost på, (courtesy of Mattias, tack så mycket ^^).

Det var min vecka i mat, lyckades än en gång nästan äta middag alla dagar. Jag kan även ha blandat ihop ett par dagar, men struntsamma, slutresultatet är ju ändå detsamma :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0