Wondering

Känner mig inte riktigt på topp just nu. Sitter inte och gråter, men är inte helt glad heller, om ni förstår vad jag menar?

Samtidigt som jag försöker att inte fastna i mina tankar så försöker jag övertala mig själv att det faktiskt är okej att tänka på det. Saker måste ju som bearbetas för att försvinna helt.

Förstår inte riktigt hur jag ska få mitt liv att gå runt just nu. Nåja. Vad brukar man säga, det löser sig? Ja, det får vi hoppas att det gör. Min arbetsförmedlare är i varje fall väldigt trevlig och tillmötesgående, alltid något.

Mest av allt vill jag ha mitt schema till Peace & Love. Så jag vet när jag ska jobba. Skulle kännas som en mindre sak att behöva tänka på.

Borde köpa frimärke och posta mina betyg + omdöme snarast till antagningen imorgon. Ingen idé att skjuta upp det liksom :). Fast, samtidigt, så kommer jag inte ha några kopior kvar att visa upp på arbetsförmedlingen nästa vecka, men det får vara lite skitsamma. Man måste ju som prioritera ! :)

Annars då? Om jag kommer ihåg detta imorgon, (idag), så ska jag ta mig tid att skriva små recensioner på alla nya serier jag testat se under min tid i Piteå. Det kanske vore lite intressant att läsa? Så ni vet vad som är värt att titta på eller inte. Fast det kanske ni inte vet ändå, jag menar, jag har ju stundtals en lite udda smak när det gäller tv-serier ^^. Skulle kunna göra en hel serie om det, recensera alla 3 miljarder tv-serier jag tittat på / tittar på. Hm.

Det vore ju dock inte första gången jag sagt att jag ska ha en löpande serie av inlägg om ett ämne. (Förr var det FF, det blev ett inlägg av det tror jag ;P). Nu när man har så mycket fritid så kan man ju träna sig på att skriva lite. Borde även fortsätta på min bok.

Nåja, nog om detta, vi höres ! Sov gott peeps ! ^^


Bild tagen hemma hos Mattias där jag satt ikväll och kikade på serier, (bilden är ju dock ofc från en helt annan årstid vilken man kan se genom fönstrena :P). Feta katten Bill sitter och tittar ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0