A fairy tale I purchased on my own

I finally woke up
Everything is better
A chance for me to open up and grow

Pieces - Hoobastank

Gled jag ur min Tiger Lou-period? Mja, eller så har jag något annat som jag vill säga nu.

Vem hade kunnat ana att jag nästan skulle börja gråta när jag pratade med Voldemort idag? Men det gjorde jag, nästan då. Det var fruktansvärt weird. Milt talat. Så vad betyder det? Hm. Inte så att jag trodde jag var över sveket till 100%, men jag är snart där ! Skakade av mig känslan and life is still nice ^^.

Hade typ en plan för idag, men som VANLIGT, så verkar den vara död :P Haha. Sånt som händer, ofta.. Men jag funderar ändå på att lämna lägenheten en stund. Det är ju så fint väder ute och jag orkar inte sitta inne en hel dag till. Vore ju på gränsen nästan lite tragiskt, sportlov å allt. Frågan är ju dock om jag klarar av att roa mig själv där ute i stora vida världen? Hm. Får testa iaf ^^.

Nu försvann jag nånstans i mina tankar igen. Tänkte på i fredags bl.a. Ja ni. Tänker inte utveckla dom tankarna åt er, no no. Det får ni leva utan. Nu orkar jag inte skriva nå mer trams faktiskt. Vi hörs peeps!


Orkade till slut lägga upp bilden från när jag hade picknick i sängen förra torsdagen, tog bara 6 dagar, woo! ^^ Salladen är en pasta+kyckling-sallad med ägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0