Face is face

Oh ja !
Så, what's new? Har blivit inblandad i onödig jävla drama. Som vanligt. Ni som känt mig länge vet ju hur mitt liv är. Ett jävla skämt. Alltid något. Haha. Någon sa till mig en gång att mitt liv är som en tragisk komedi, kan inte annat än hålla med. Men ljus finns bortom horisonten. Dramat som jag är inblandad i nu skiter jag totalt i. Har helt kommit över hela grejjen. Bara onödigt trams.
Tur man har sina riktiga vänner, som aldrig snackar skit, aldrig går bakom ryggen på en. Vi kan helt öppet och ärligt säga VADSOMHELST till varandra, och då menar jag verkligen vadsomhelst. Patrick kallade mig för dörrmatta en gång, då slog jag till han, haha. Men ni förstår va? Vi är helt ärliga med varandra. Fuck that onödigt drama och skitsnack. Vi är bättre än så. Har ni det i erat liv? Ja, då har ni fortfarande inte helt hittat rätt på vännerfronten, and I know what I'm talking about. Var fast i den där jävla skiten så länge.
Men ljuset finns i slutet av tunneln. Acceptera aldrig skitsnack och lögner. Det är det inte värt.
Orkar inte skriva mycket mer än så. Life is nice and you know it. Jag går vidare och framåt, dag för dag. Det är allt jag kan göra. Struntar i er som snackar bajs om mig, kul att ni har något att göra iaf ;D. Puss puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0