Förvirrad människa talar ut !

Det vill säga: JAG. Haha. Varför är jag förvirrad då? Well, who knows. Saker är konstiga.

Känner att jag håller på att bli sjuk, det suger ju riktigt hårt :/. Självklart halsen igen som fuckat ur. Blä blä blä blä. Jag hatar den, jag hatar min kropp! Jävla klena överkänsliga skit-kropp >.<.


Har jobbat ganska mycket med vårat projektarbete. Vi kör på som bara den och det är helt awesome. Är väldigt nöjd över vårat arbete, och då har vi ju liksom knappt börjat :).

Idag var jag på öppet hus på Stockholms Universitet, det var sjukt nice. Blev jätte-inspirerad och pepp på att söka dit till hösten, yä! :).

Sen har våran grupp varit på en utställning som var ganska schysst faktiskt. Maria Larkman's "Woman", jag rekommenderar den ! Senare på kvällen var vi på en utställning/spelning, eller "utspelning" som jag råkade kalla det x). Detta på Kafé Klavér. Leonard Kaage spelade och det var riktigt bra ! Sjukt nöjd med kvällen för vi hann ju såklart ta en kaffe och surra lite också :).


Aldrig varit med om en sån här omständig servering av "en kaffe" :P

Kanske ska berätta vad som hänt de dagar jag inte orkat blogga. Lördag kväll var helt awesome! Vi tog oss aldrig ut, men sak samma. Råkade dock göra illa mig, ovanligt va? :P Denna gång var det en "skära renkött"-incident. Självklart har jag ju en bild på detta xP.


Blod ! Blev lite lagomt "emo" när jag hade love skrivit där på handen x)


Min dagen efter mat på söndag, det var gott ! Kan som bara älska min broder ibland :P.

Ja igår gjorde jag ju inte så värst mycket. Var på skolan, hade klassråd, städning, sen rullade jag tummarna i 2h. Fick den goda idéen att vi skulle gå på en utställning på stadsbiblioteket så det gjorde vi. Fick tillåtelse att skippa våran vanliga lektion för det. Yay ! :) Väl hemma såg jag bara på den koreanska draman som jag följer för tillfället. Åt mat. Det var ungefär min måndag :P


Det blev vegetariskt, mums ! ^^

Tillbaka till början av inlägget då.. Eh.. Mja. Det är mycket som jag inte förstår. Still happy though. Kanske inte helt på topp, men. Ja. När det gäller känslor som rör killar och kärlek, så är det lugnt i alla fall. Åtminstone det. Känns fortfarande lite trist att vara singel såklart, man vill ju kramas med någon då och då. Men det finns ingen speciell som jag går och tänker på. Det är ju ett steg framåt efter att ha varit ett offer för mina känslor där tidigare under året. Så yay :).

Väntar på min Simon. Vem är Simon? Det vet inte ens jag. Men jag vet att han finns ^^. Hur kryptiskt var inte det där? Eller var det en sån där insider-grejj där Simon står för kärlek? Haha. Vet ni, det är inte så enkelt och jag kan inte förklara det utan att ni kommer tycka att jag är konstig, eller rent utav knäpp. Ska jag förklara det för er? Skriv en kommentar så ska jag starkt överväga det :P.

Det här inlägget börjar bli långt, gör det något? Ska sluta skriva nu innan det blir för mycket :P.


Peace out peeps ! ;D (Bild tagen i fredags)


Kommentarer
Postat av: Linda

låter intressant det där med ¨Simon¨. förklara. :)

2011-03-16 @ 16:08:28
URL: http://lysi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0