Gästblogg x2 ! :P

Hej, mitt namn är Patrick och jag brukar inte göra blogginlägg i andras bloggar, men just idag så tänkte jag att det var tid. Jag vet inte riktigt vad jag skall prata om, men jag har en intressant sak att säga till er, eller kanske bara påpeka för er. LO-djuret är ett av de bästa djuret som existerar, jag menar, det är ett lejon fast i svensk natur. Den är söt som en katt men beter sig som en jaguar eller något. Men en till sak som jag gillar med LO-djuret är att man får kraft av det, ockult kraft (sådant som emma tror på, jag menar, hon tror hon är en häxa så) och den ockulta kraften är den starkaste som existerar. LO-djur och ockultism.
/Patrick the avenger
(Nu skall emilinn skriva, men hon är fejs så jag måste vänta)
... also LOOOOOOOO
--------------
Fuck you, fuck you very very much. :) hej nu skriver emilinn för dom som inte jättefattar det. bleh bleh jag tänker inte skriva något vettigt, mer än att man inte kan bestämma hur man tänker. hejdå. :)
---------------
Love these people x) //Emma

Kommentarer
Postat av: Christoffer McKie

Lodjur?!? Ugglor är skiten!

2011-03-08 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0