I'll tell you now that you can't win this

'Cause you're way too slow
I'll tell you right now I'm gonna take this
Did you come here to watch me, watch me burn?
Burn - Three Days Grace
Måndag, en sån dag ! Klassråd på morgonen. Vi skulle tydligen diskutera "aktuella nyheter". Jag citerar: "Så, vad tycker ni om tsunamin i Japan?" WTF kvinna !? Vad tror du vi tycker, det är ju helt fruktansvärt ! Ibland funderar jag verkligen....
Sen hade vi städning och jag städade dubbelt upp! Jag är så duktig så ^^. Ville bara säga det eftersom ingen annan gett mig creds för det xP.
Litteratur. Lika tråkigt som vanligt. Men snabbskrev lite stuffs till vårat projektarbete och la in saker i våran kalender. Så det är ju nice det iaf :).

Sen hade vi textil och jag stickade som en galning - woo! Har börjat få in tekniken nu. Håller på att sticka en halsduk för den som inte visste det. En halsduk som jag påbörjade när jag var 16 år gammal, den ni!
Mja. Väl hemma så kände jag mig segare än segast. Kokade 4 ägg för att jag inte orkade laga mat. Såg på koreansk drama för jag orkade inte göra någonting alls. Vilket inte var det optimala då jag hade en kvällsdejt hos Patrick och Kornelia med Emilinn :P. Kom iaf hit till Gärdet halv 8, så det är väl okejj. Så nu sitter vi alla här och ska mysa och snacka över ett par glas vin. Det är nice ^^.

Ha det bra nu peeps !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0