I'm on a mission

And it involves some heavy touching, yeah
You've indicated your interest
I'm educated in sex, yes
And now I want it bad, want it bad
A lovegame, a lovegame

LoveGame - Lady Gaga


Jamen hej där. Försöker komma på vad som hänt sen sist jag skrev. Vilket var när? Onsdag? Torsdag? Huh.. Ja, jag kollade bloggen själv men jag förstår det ändå inte :P. Men torsdag, hände det faktiskt lite saker på kvällen, inte så överdrivet mycket. Var med Patrick, Kornelia och Emilinn, you know, det vanliga typ :P. Jag satt dock mest och försökte klara av Hangaroo, blev fan besatt, haha. Sen så såg jag till att vara hemma före 12, så inge spännande på den fronten egentligen.

Sen igår så var jag hos Patrick och Kornela, McKie var där, men inte Emilinn, vi saknade henne. Men istället fick vi en Moa som fyllde ut :P. Öh. Så vad gjorde vi? Drack lite vin, surrrade. Ja, ni vet, sånt som man gör. I don't know. Vi for iaf ut på Söderkällaren, why I do not know. Men det fanns säkert en anledning. Väl där tog en kille kort på mitt ass, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Antar att det skulle kunna vara en komplimang, men det känns mest, ja, äckligt, vidrigt, slemmigt, creepy och några fler ord. Usch. Vad är det för värld vi lever i egentligen? Hm...

Vaknade upp 07 på morgonen iaf, bestämde mig för att fara hem. Kände mig lite som en rockstar med mina solglasögon, mössan och trasiga blodiga jeans med brännmärken på :P Jag menar, va? Vad hände EGENTLIGEN igår? :P Ahja, synd om jeansen bara, var ju ett av mina favoritpar :/.

Nu då? Idag då? Seg som fan. Klev upp vid 13 ungefär. Segat. Sett på serier. Tänkte äta lite, sen sminka mig och känna peppet för kvällen. Punkspelning ikväll i Bromma faktiskt, my neighborhood ^^.

Jamen dåså. Finns massor med roliga bilder från igår. Ska föra över dom till datorn imorgon, så ni lär väl se dom på facebook snart. Är vi inte vänner där? Ahmen, synd! :P Skojja bara, alla ni som läser detta är förmodligen vän med mig på fejjan, jag menar, varför läser ni det här annars? :P

Ha det bäst nu peeps ! :)


Sned skum bild på mig och Korno! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0