Jag känner att..

Jag har en del saker att tänka på och en hel del saker som jag inte ska tänka på. I det stora hela är jag iaf ganska nöjd och glad med tillvaron. Det är ganska ovanligt för mig och kan än en gång tyckas vara konstigt för vissa personer. Men det är helt sant. Det blir bara så ibland antar jag. Från en dag till en annan.

Voldemort har jag äntligen insett och accepterat att han verkligen inte är värd mig, alls. Säger inte att han är en dålig människa egentligen. Men mot mig var han ett svin och jag förtjänar bättre. Fanns inget där att hämta. Var nog bara jag som så gärna ville tro att det skulle kunna funka.

Sen önskar jag att vissa personer levde lite mera här och nu. För allt behöver inte vara så allvarligt. Men samtidigt accepterar jag ju såklart hur dom tycker och tänker. Så det är lugnt.

Verkligen, bara en helt lugn dag idag på alla fronter. Känns riktigt skönt. Jag känner mig helt avslappnad och tillfreds med min tillvaro. Önskar bara att jag kände mig lite piggare, men det kommer kanske senare :). Önskar också att jag hade cigg, men dom är slut. Kändes lite tört, (tärt), att gå ner till Brommaplan för att köpa också. Hm. Men kanske lika bra det. En promenad piggar nog upp :).

Nu kom min bror hem med ett par subway-mackor. Så ska väl äta lite och sen ta den där promenaden :P.

Ha det bäst så hörs vi. Har inte så mycket att säga just nu då allt känns så lugnt och fint :).


Mitt ben igår när jag satt framför datorn och insåg att det blödde x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0