Lips that need no introduction

Now who's the greater sin?
Your drab eyes seem to invite
(Tell me darling) Where do we begin?
The Feel Good Drag - Anberlin
Så att.. ööh.... Hursomhelst, (yes det är så jag skriver det), så lämnade jag lägenheten för att ta en promenad. Promenerade ner till Brommaplan, hoppade på tunnelbanan, böt vid t-centralen och drog vidare mot Ropsten. Hoppade av vid Karlaplan som vanligt, traskade till Gärdet för att hälsa på Patrick och Kornelia. Av en slump så möter jag dom vid en korsning, tur det. Dom var också på väg ut på promenad så jag joinade dom. Vi vandrade runt i flera timmar i det fina vädret, det var nice :).

Sen slutligen drog vi systemet och nu är jag hemma hos dom. Vilket ni kunde lista ut eftersom detta inlägg kommer se konstigt ut p.g.a google chrome ^^. Ikväll blir det nog ett par glas vin och sen kanske ut på en spelning någonstans. Vars vet vi inte än, men nånstans blir det, förhoppningsvis. Vi är så duktiga på att planera och sen hålla planerna... NOT ^^.
[raderar denna bit, hihi ^^]
Random bild för random inlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0