Oh oh

I want some more
Oh oh
What are you waiting for

Animal - Neon Trees

Hej igen ! Ny dag, you know it ! Så igår. Var vi ut. Mådde som en bajs på kvällen. Det var inte nice. Drack bara 2 öl och ett glas vin, så ganska lugnt på den fronten. Blev lämnad av Patrick och Kornelia, fast dom vinkade hejdå iaf när dom for :P Haha. Så hängde än en gång med min nya kompis, en väldigt charmig typ :P. Så klagar inte egentligen ^^. Haha.

Sen inte så mycket. For hem strax efter tolv tror jag det var? Ah, så var det nog. Yes. Visst var det lagomt ointressant? :P

Drömde en helt underbar dröm inatt. Jag var alldeles glad när jag vaknade, tills jag insåg att jag hade drömt det. FAN. Haha. But seriously, det var fint ^^. Önskedrömmar? I think so! Fast, det känns inte helt omöjligt att det faktiskt skulle typ kunna hända i min framtid. Hihi ^^.

Annars då? Nae, inget. Vad har jag gjort idag? Åt frukost, såg Americas Next Top Model. Spelade Final Fantasy XII till ungefär 16. Blev less. Sen har jag gjort middag, och ätit den såklart. Det blev pasta carbonara, gott :). Tagit mig ur mina sovkläder, haha. Så där är jag nu. Funderar på om jag ska orka sminka mig nu eller inte. Vet ju inte än om det händer något ikväll. Fast det kanske är bäst att vara förberedd? Så kan det nog vara. Men. Kändes tärt ^^.

Lyssnar just nu på ovanstående låt. Kändes delvis sant för mina känslor och tankar för tillfället. OOOH. Då vet ni det också :P. Orkar inte riktigt med hur jag svammlade med folk igår, men men. Sånt som händer, är väl okejj att göra så ibland antar jag. Eh.. Ah.. Vad fan. Jag svammlar nu också. Orkar inte ! Hm hm hm. Nej nu får det vara nog, det blev ett inlägg iaf. Får som sagt se vad som händer senare :).

Vi hörs peeps, simma lugnt !


Som det såg ut igår :P. Love these people ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0