Övertrött Emma svammlar på som vanligt

Komplicerat komplicerat. Bajs. Måste det verkligen vara så? Ursäkta den omogna nivån på mitt skrivande men måste ju få skriva vad jag känner för ibland, eller hur? :P

Jag önskar att du hade en blogg, och du med för den delen. Då hade det kanske varit lite lättare att hänga med och förstå saker. Jag kanske dödar all mystik när jag skriver här? Vad vet jag. Kanske vore mer intressant om jag inte hade en blogg. Då kanske folk skulle behöva ha riktiga samtal med en för att hänga med i mitt liv. För visst vill ni ändå hänga med lite i mitt liv? Det är väl därför ni läser? Lr är ni bara nyfikna och har lite att göra?

Nåja, om ni vill hänga med i mitt liv. Prata gärna med mig då istället för att bara läsa här. Det skulle jag tycka vore trevligt iaf :).

Avvek jag från det ursprungliga inlägget nu igen? Oh ja. Vad jag ville säga var att ibland gör nog folk saker mer komplicerade än vad dom behöver vara. Rakt på och ärligt. Kör på den stilen istället, mycket mera uppskattat kan jag lova, inte bara från mitt håll utan allmänt skulle jag tro :P.

Jag undrar varför jag inte är trött än. Det är konstigt. Hoppas det kommer snart. Ska lägga mig i sängen igen, det var mysigt. Har tänt ljus som skiftar i olika färger när det brinner, det är nice. Saknar bara en kram så vore kvällen komplett. Inget mer, inget mindre, och absolut inget komplicerat ! Bara EN kram. Ska det vara så svårt att förstå? Och måste folk tro att man vill ha hela världen med sin kram? :P

Slut-svammlat än en gång. Ses, hörs, lr så inte ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0