Same old same old ^^

Haha, nu vet jag att någon gått lös på min blogg. Unika sidvisningar: 9. Totala sidvisningar idag: 122. Hittade ni något intressant lr? :P Haha. Mja, det gör inget, skrev mycket mer intressanta saker förr så ^^

Hej och hallå igen ! Nu är det som bekant fredag. Gårdagen orkar jag inte säga så mycket om. Men den var AWESOME. Hängde med människor som jag inte riktigt haft tillfälle att hänga med förut + att jag träffade en gammal vän från Piteå. As-nice :).

Har inget att säga om dagen direkt. Ska iväg till Mr McKie inom kort. Tänkte bara slänga in en uppdatering. Sen så ville jag hinna lyssna lite mer på "min musik" som jag lyssnar på när jag vill tagga upp till fest och så. Den musiken är nämligen bannad från typ alla mina vänner och bekanta x). Så har stått och dansat i mitt rum och bara känt att allt är så jävla nice ^^.

Något annat, nej inte det. Den som trodde jag skulle skriva något mer om "han som vi  inte nämner vid namn" får väl känna sig lite besvikna. 'Cause I seriously don't give a fuck anymore. Så det ämnet kommer aldrig mer behandlas, och denna gång menar jag det. Pratar inte ens med personen längre, och det är allt jag har att säga om det.

Hoppas ni får en trevlig kväll peeps ! :)


Jag och Korno kör fjortisstil men Patrick fick inte riktigt med våra huvven, inte så duktig fotograf va? ;P Han är ju dock fotograf till vårat projektarbete x)

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

snälla rara jag ber dig snälla rösta på mig hos den här tjejen i hennes veckans blogg jag skulle bli sjukt glad! Jag är den första bloggen/headern som kommer upp http://bexollila.blogg.se/2011/march/rosta-pa-eran-favorit.html#comment

snälla!

2011-03-18 @ 23:50:56
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0