Seriously

Vem är det som kollar så mycket på min blogg? O.o
Ovanligt många sidvisningar nu igen, (inte unika alltså).

Är det någon som läser gamla inlägg, lr uppdaterar sidan ganska ofta lr vad?
Blir ju som lite fundersam :P.

Förresten. AWESOME kväll igår. Helt kick ass ! Var på min första efterfest i Sthlm med riktigt schyssta människor. Tog mig aldrig hem utan jag följde med Loisa hem. Klockan 6 gick vi och la oss, fi fan alltså :P. Klev upp 10. Kom vansinningt försent till skolan, typ 11.30. Men nice ändå! :P Undrar dock varför jag inte är tröttare än så här just nu dock ^^. Men men. Ska sova nu iaf, ville egentligen bara säga det jag skrev först, men tänkte det vore trevligt med en liten "vanlig" update så att säga :).

Liten sovmorgon blir det imorgon faktiskt. Ska inte på skolan förrens efter lunch. Har en sak att göra, berättar mer om det imorgon ;). Ha det bäst nu peeps och sov gott ! :)

Bara för att jag inte gjort det än måste jag bara säga så här nu. Såg 40 idag, (som vi kallar honom ;P) Haha. Så. Nu har jag gjort det iaf. Skrivit första saken om denna person under namnet "40" :P. Haha, jag är KRYPTISK ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0