Stop making the eyes at me

I'll stop making the eyes at you
And what it is that surprises me, is that I don't really want you to
And your shoulders are frozen (cold as the night)
Oh but you're an explosion (you're dynamite)

I Bet You Look Good On The Dancefloor - Artic Monkeys

Hm hm hm. Skulle ju uppdatera igår om det hände något, vilket det faktiskt gjorde. Men inte skrev jag något för det, haha. Ahja. Så vad hände egentligen igår? Ja, det är väl det vi alla undrar :P

Eh. Ja, Patrick ringde och tyckte vi skulle hitta på något. Jag höll med. Så drog dit på kvällen med en flarra vin och ett glatt humör ^^. Kornelia for iväg till en kompis. Så jag och Patrick lyssnade på svensk hiphop, skrattade lite, sjöng, och som vanligt stod jag och dansade haha ^^.

Jag var tvungen att möta min bror på t-centralen ungefär 20 över 9, så vi bestämde oss för att dra en tidig utgång. Vi drog på Harry B James och bara var, I guess. Trevligt ställe :) Patrick lämnade mig, han sa inte ens hejdå det svinet så jag var med en ny kompis istället. Säger ingenting mer om det. Vaknade upp vid elva-tiden idag. Seg som ett as. Um. Ja. Det var nog allt :).

Om det nu råkade vara så att det där inte var allt, så är anledningen till att jag inte skriver något mer om det för att jag inte riktigt vill berätta om det. Måste ju få ha ett privatliv också ^^.

Kan iaf säga så här mycket; träffade en kille som kan vara typ den snyggaste människan jag någonsin stött på, ojojoj säger jag bara. Haha. Åh... Kan egentligen säga mer om det men, kanske är lagomt ointressant att veta ^^.

Eh.. Nu fastnade jag i roliga glada tankar, hihi ^^. Om jag gjort något idag? Nae, sett serier, somnat till ett avsnitt av Being Human US igen, jag verkar gilla att somna till den :P. Vaknade upp, åt en delicatoboll. Tvättade bort sminket, och nu tänkte jag spela lite. Som sagt, ganska ointressant :P.

Men vi hörs peeps ! Idag lär det ju inte hända något mer intressant men imorgon är en ny dag ! :))


Gjorde lite frukost när jag kom hem strax efter 13 ^^

Kommentarer
Postat av: patrick von facefuck

Jag vaknade upp i en 1manna säng med två kvinnor bredvid mig.... SÅ JA E COOLT SVIN HASSLA BRYDAR MED PICKADOLLEN FETT ME PARA

2011-03-01 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0