The little bitch went and she told a lie

And now she will never tell another, a lie
The little bitch went and she told a lie
NEVER FUCKING LIE TO ME!

The Game - Disturbed

Sångaren har en sån mysig röst, håller ni inte med? :)

Negativa listan ! Saker jag ogillar som jag tänkt på dom senaste dagarna, (för att det då har dykt upp i mitt liv)

* Lögner, no comments

* Folk utan självinsikt som tycker jag ska ändra på mig när dom är likadana själv. Jag satt och skrattade för mig själv häromdagen när det hände. Jag är jag, take it or leave it, jag vet åtminstone om att jag har mina fel och brister!

* Folk som säger att dom ska göra saker, och sen inte gör dom.

* Folk som slösar bort min tid med ointressant babbel om ointressant trams, typ SKOLAN, och då menar jag att våra lektioner är så ointressanta och meningslösa, oftast larviga till och med. Seriously, ibland tror jag att jag går i lågstadiet igen..

* Lärare som inte är ett dugg pedagogiska och t.ex skäller ut oss, vuxna människor, för små jävla skitsaker. Kom igen va! Man blir inte ett dugg pepp lr motiverad om någon bitchar mot en det första dom gör när man kliver in i klassrummet.

* Överdrivet negativa människor, attityder och åsikter. Jag orkar inte lyssna!

* På tal om det, ogillar starkt att jag blir kallad negativ och att jag har dålig attityd bara för att min åsikt inte stämmer överens med en annan person, eller att jag inte älskar allt som vi gör på skolan. Kom igen. Man är inte negativ och man har inte en dålig attityd bara för att man inte vill t.ex sova på en båt i 2 dar.. SUCK.

* MITT JÄVLA FACE.. Okejj, den där kommer ni inte fatta, Patrick kommer förstå iaf ^^. Det betyder iaf inte att jag tycker jag är ful eller så. Det har med attityd/inställning/känslor att göra.

* Att vara i tid när läraren ALLTID är försenad. Vilket gör det ju ännu "roligare" att man blir utskälld när man är sen en fucking dag i månaden. Löjligt..

* Den här listan, den är för negativ ;) Haha. Nej seriöst, jag är inte så arg eller bitter. Det är bara det att jag ville skriva något annorlunda för en gångs skull ^^. Vi fortsätter !

* Voldemort, I say no more. Sista gången hans namn ska nämnas i min blogg, och helst i mitt liv också. Han passar också in på punkten; saknar självinsikt. Hur kan man inte veta att man betett sig som ett svin mot en annan människa? Seriously..

* Att saker inte är lättare än vad dom är ibland. Tänker inte specifiera men, det är inte lätt när det är svårt ! :P Jag ska göra mitt bästa iaf på den punkten som jag tänker på nu ^^.

Nu blev jag trött och kommer inte på något mer. Så nu känner ni till ett par irritationsmoment från mitt liv den senaste tiden :P. Ha det bra peeps !


Undrar om jag gjort illa mig under knät lite? x) Bild tagen idag, så yes, så där ser det ut för tillfället O.o

Kommentarer
Postat av: Chaan

Sluta tolka efter moppe med cykel

2011-06-28 @ 22:50:05
URL: http://chaan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0