I won't fight you, I'm not like you

I wanna make you see what I see
I won't fight you, I'm not like you
I wanna make you feel like I feel

Learn To Breathe - Thousand Foot Krutch

Undrar om det var någon som utforskade min blogg igår? Hade ovanligt många sidvisningar faktiskt, (alltså inte unika då), och det var fasiken inte jag! Annars brukar jag tycka det är kul att läsa gamla inlägg och så :).

Eh. Kommer någonsin uppdateringen om helgen? Tja, nja. Bilderna finns ju på FB iaf, så ni förstår väl på ett ungefär vad som hände? Inget ovanligt iaf ^^.

Idag började vårat nya tema, projektperiod. Självklart hade ju jag, Patrick och Emilinn redan bestämt oss för en grejj så vi bara startade en grupp och körde på! Ska bli roligt det här, tycker jag. Kan berätta mer om det en annan gång. Mm..

Pratade med Voldemort idag. Trots tidigare bestämda planer att säga som det är. Så var jag istället snäll och trevlig. Se där. Bra för min karma I guess. Bara för att han betett sig illa så behöver ju inte jag göra det? Sen så tror jag inte att berätta sanningen kommer leda till någonting bra. Förmodligen bara att jag får mer skit för det. Så vi struntar i den potentiella konfliken och bara kör på. Taking the high road.. Yä.

Annars har denna dag varit ett tumult av känslor, upp och ner, upp och ner. Känner mig nästan lite yr nu x). Ahja. Har fått glada nyheter idag, ska på arbetsintervju senare i veckan, yay ! Det betyder ju inte att jag får ett jobb, men, det är ju en bit på vägen så det är jag glad för. Redan bestämt kläder, you know it! ;)

Idag är det ju internationella kvinnodagen. Jag känner mig lite som ett spån och ett fån som inte förstår/gillar hela "säga grattis till kvinnor"-idag. Jämställdhet och det är ju viktigt som satan, men grattis? Det är jobbigt att vara man också, grattis till dom också? Ahja. Ska på ett event ikväll iaf för kvinnors rättigheter som Amnesty International fixat på KGB bar, det ska bli roligt :).

Nog för att jag brukar komma av mig i mina inlägg, men så till den grad att jag går och duschar mitt i en mening? Haha ^^. Ahja, ska torka lite och sen fixa mig. Drar mot Gärdet först, som vanligt :P. Men vi hörs ! :)


Gårdagens middag + Dagens lunch, ser det gott ut? Det VAR gott ^^.






Dom här ljusen är så mysiga <3 Har faktiskt hittat ett tredje sånt som också står i fönstret nu. Mys alone funkar det med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0