Waiting for your call,

I'm sick, call I'm angry
Call I'm desperate for your voice

Your Call - Secondhand Serenade


Orkar inte blogga.. Tyvärr ! Seriously, är totalt omotiverad. Har på tok för mycket att säga.

Det är så många saker som jag tänker på för tillfället. Som bara går runt runt i hjärnan. Så kan inte fokusera mina tankar för att skriva vad som hänt dom senaste dagarna tyvärr. Inte idag iaf.

Total-failade med Voldemort idag. Det var typ ett train wreck, hemskt att se på.. Haha. Måste skratta lite åt det.. Fast jag skrattar inte just nu.. Fan :P

Jag är nog bara på tok för trött för tillfället. Sov ungefär en halvtimma inatt. Det är inte riktigt okejj. Så tänker skylla mitt kassa humör och dåliga tankar på det just nu. Fakta kvarstår dock: Jag vill ju bara ha en kram! Kanske två ;D

Bättre fly än illa fäkta? Hm.. [Vänta nu, tog qvinnan bort massa text nu igen!? Fy fan alltså ;D]

Jag svammlar med er. Jag behöver sömn. Good bye.


Min nya frilla är dock awesome, alltid något ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0