A small tribute

Det finns så mycket som man inte vet om andra människor, som man aldrig kunnat ana. Sen lär man känna dom.

Alla ni underbara människor från Norrland, är det en slump att vi möttes? Är det 'givet' att man blir kompisar med folk från Norrland om man är därifrån själv? Jag tror inte att det är så enkelt. Men vad spelar det för roll. Ni är awesome, ni kickar ass, I love you!


Vill ha en bild på mig och Kornelia idag för vill uppmärksamma lite extra att hon är fucking awesome! Hon drar fram goda sidor i mig och får mig att fundera allt mer på de viktiga sakerna här i livet. Sen har hon en viljestyrka som imponerar på mig grovt. Önskar jag kunde vara lite mer som henne i vissa lägen (framåtanda etc). Mitt första intryck av Kornelia var helt ärligt: fan vilken härlig tjej, (och det intrycket står fast än idag!) :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0