Jag bad om en injektion och fick en överdos.

Vad ska man göra? Är än så länge inte trött och inte sugen på att sova, som vanligt. Sa hon och gäspade. Jag lurar nog bara mig själv. Äsch. Ska gå och borsta tänderna nu och sen får jag se vad jag gör. Har fastnat totalt i en dorama, (japansk drama), som heter 1 litre of Tears, gråt-varning deluxe på den ! Ovanligt att jag fastnar i en drama, verkligen. Men vad ska jag säga? Verklighetsflykt är min favoritsysselsättning, bara spana in mina fritidsintressen:

* Läsa manga (helst romantiska drama/komedier)
* Kolla anime (helst romantiska drama/komedier)
* Se tv-serier (gärna romantiska drama-serier/komedier)
* Se film, (helst romantiska komedier, fantasy och sci-fi)
* Spela tv-spel (väldigt mycket fantasy med en släng av kärlek helst då)
* Läsa fantasyböcker (behöver jag nog inte ens förklara)

Om ni tänker på det, it makes sense, eller hur? (Nu pratar jag med er som verkligen känner mig, ni som vet vad jag gått igenom här i livet).
Lustigt nog har jag själv inte ens tänkt på det här förrens nu, kinda weird. Men nu när jag säger det känns det så där förbannat självklart och uppenbart. Psyko-analys nån? Makes perfect sense. Fan vad dålig man kan vara ibland på att inse de mest självklara sakerna hos en själv, och när man väl gör det så känner man sig lite dum.

Men att lära känna sig själv är en ganska underbar sak, om jag får uttrycka mig sådär fånigt, it helps you grow.

Någon som undrar varför jag använder engelska här och där när jag skriver all the time? Bara en sak jag gör, när man, (som jag), läser böcker på engelska, spelar spel på engelska, kikar på serier och film på engelska ibland med engelsk text, har facebook på engelska, ser flera utländska serier med engelsk text, då blir till slut engelska lika naturligt som svenska i ens huvud, so that's why. Nu vet ni.

Detta blev ett s.k. "lära känna Emma"-inlägg. En vacker dag kanske ni kommer förstå vem jag är och what makes me tick. Fast, det vet ju inte ens jag riktigt än ;D.

Ha det bra peeps, sov gott and whatnot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0