Just another day

Jag har ingen kontroll över något, and it is killing me.

Allt som händer runtomkring mig, jag kan inte styra över något utav det.

It's out of my hands.

Jag har sorgligt nog bara kontroll över en enda sak. Ett beslut som jag fattat. Ett jobbigt beslut också, men åtminstone så var det mitt eget. Jag vet inte om det skänker mig någon tröst.

Kan verkligen inte sluta gråta över det här. Önskar jag kunde. Önskar jag kunde vara starkare just nu. Men it all fucking sucks.

Allt rasar ihop runtomkring mig och jag ser verkligen inte någon väg ut. Det är bara att ta det, svälja, och gå vidare, genom kaoset. Allt löser sig, kanske inte på det bästa sättet, men det löser sig på något vis.

Än en gång, kommer sakna er <3


Iz funny 'cuz it's true ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0