Rainbow-cake-cat!?

aweesome..

Äh, vet ni vad? Idag tar jag en vilo-dag faktiskt. Är trött och fryser som ett as. Så ska bara ligga under täcket och mysa. Sånt får man faktiskt göra.

Kanske berättar något intressant imorgon istället? Who knows ;). Har iaf kikat på min uppsats och gjort små små korrigeringar i texten, så är nöjd med vad jag har skrivit så långt. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon och kan ta mig några timmar att sätta mig ner och fortsätta skriva på den.

Tills dess dock - ha're !


Chill cats are chill ^^. Yes, katterna sover ofta på rygg för dom är två små miffon och jag älskar dom! (Note: inte mina katter, dessa bor kvar i Piteå hos mitt ex).

Kommentarer
Postat av: Mari E

Dom där katterna är helt awesome alltså <3

2011-05-04 @ 23:32:55
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0