When life gives you lemons

Svårt att hålla alla bollarna i luften. Tappat en. Nu ser folk på mitt face att jag är orolig till och med. Så mycket att tänka på. Så mycket som jag inte orkar tänka på. Så vad gör jag nu?

Idag blir det iaf en paus från det. Imorgon ska jag vara allvarlig igen. Man måste som veta när det är rimligt att ta det helt lugnt, och när man faktiskt måste ta sig i kragen och göra saker.

Hade mentorssamtal idag, fanns väl ingen kritik egentligen. Skönt det. Har skärpt mig en del sen sist. Närvaron är som den brukade vara förut. Sen att min glädje och motivation för skolan är ungefär lika med noll, det är ju struntsamma för jag yttrar inte längre mina 'negativa åsikter', så då verkar jag ju inte lika negativ längre. Yay me. Nåja, man kan inte få allt här i livet. Bara 2.5 vecka kvar, sen är jag äntligen klar! Då har jag äntligen min grundläggande kompetens så jag kan studera vidare.

Önskar jag kunde vara gladare för det. Men livet är allvarligt just nu. Mycket som hänt, mycket som händer.

Nåja. Ska försöka koppla bort det där en stund. Ska i alla fall diska så har man gjort en vettig sak idag :).

Ha det gött !


Fet katt chillar i solen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0