And baby, this I know

Orkade inte skriva låttext idag heller, typ. Förutom att rubriken är en bit av en låttext, men det är oviktigt ^^.

Så. Vad har hänt idag?

Sov typ inget i natt, var ju inte så jättekul. Klev upp, åt en hamburgare till frukost. Såg taiwanesisk drama, (säger man så?), nåja. Sen diskade jag. Tog en dusch, tvättade. Åt en hamburgare till. Såg mer drama. Spännande dag jag hade va? :P

Pratade med Jörgen på fb och antar att han tyckte lite synd om mig som hade tråkat så mycket så vi bestämde oss för att se film. Att komma ut ur lägenheten och få träffa en annan människa var dock sjukt välbehövligt, mår massor bättre nu :). Vi såg Due Date, riktigt rolig film, I do recommend ! ^^

Ser inte fram emot att kliva upp skit-tidigt imorgon, men ser fram emot att få träffa folket på LTU, speciellt min "homegirl", haha ;).

Kan verkligen inte sluta lyssna på Väldigt Kär Obegripligt Ensam av Linnea Henriksson, jag har blivit beroende ! Jag antar att folk skulle kunna tolka det lite sådär tramsigt att det har något att göra med mitt liv personligen som det ser ut just nu. Men så är det inte, jag relaterar inte texten direkt till mitt egna liv för tillfället, (klart att man alltid till en viss del kan relatera, men ni fattar nog). Så tro inte att det är typ en "Jag tycker synd om mig själv"-grejj nu :P

Jag vet inte varför jag förklarar detta. Eller jo, det vet jag. Har ju berättat om mitt allra största fel tidigare. Kan verkligen inte sluta bry mig om vad (vissa) folk tycker och tänker om mig. Kommer nog alltid vara sån.

Mitt andra fel jag har är att jag bryr mig på tok för mycket om folk som kanske inte direkt har förtjänat det, för det blir ofta så att jag gör det på min egen bekostnad. Är dock så snäll att jag inte kan låta bli ^^.

Nog om det. Det blev ett ganska långt inlägg i alla fall. Undviker dom djupa personliga tankarna och känslorna för tillfället just nu. Vill ni veta what's upp så får ni ringa, sms'a, skriva på msn eller fb :).

Love you lovelies. Vi förtjänar alla att få vara lyckliga, även om vi måste trampa på ett par tår på vägen dit.

Om någon hann undra om jag droppar små hint:ar till just dig när det gäller en viss sak, sluta undra, för det gör jag ! Min obotliga super-snällhet och omtanke gör att jag inte kan låta bli att försöka få dig att må bättre på alla de små sätt jag kan. Sån är jag :). I care. Jag finns här för dig, det sa jag till dig. Du kan alltid luta dig mot min axel, du kan alltid säga de saker som är så svåra att säga i vanliga fall. Du kan säga allt det där du tror att du inte kan säga till någon, till mig...


Be with who makes you smile.. Can I help you smile again?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0