Idioten som är en idiot, är en idiot

Typ.

Känner mig lite halvt dum i huvudet. Kanske inte halvt utan mera helt.

Vill så gärna vara stark så inbillar mig själv att allt är okejj.

Allt är dock inte okejj. Fuck.

Har ingen lust att utveckla det just nu. Hade tänkt skriva en hel del men satte mig istället på balkongen och drack ett par öl, rökte några cigg, lyssnade på musik och grät som bara den.

Så är livet ibland, tyvärr. Inte så mycket att göra åt.

I helgen tänkte jag göra vettiga saker. Kanske orkar göra en vettigare update då.

I övrigt vill jag bara säga att jag saknar mina lovelies från Stockholm as-super-mycket just nu. Ni är dom bästa som finns, så är det bara !

Idag fick jag iofs träffa en annan av de allra bästa, (jag menar dig Emma!), och det är inte alls fy skam. Synd bara att när vi träffas så är det så snabbt och i så vardagliga former att man hinner som inte riktigt gå igenom alla de djupa sakerna här i livet. Dock ändå guld värt, livet blir såååå mycket trevligare! <3

Snart har jag min lägenhet, har massa planer för den, kommer nog bli ganska så nice :).

Tills vi hörs igen hopppas jag ni alla har det awesome !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0