Is this how it feels to be special?

I wanted to kill you the next day

Nixon
- Tiger Lou

Kommer alltid älska Tiger Lou <3.

Jag har tyvärr inget vettigt att skriva, som jag vill skriva alltså. Allt är bara en enda deprimerande sörja. Det känns inte så bra med andra ord.

Jag är fortfarande ledsen och jag har fortfarande en del ångest. I tisdags fick jag en ganska kraftig ångestattack, det var inte så trevligt...

Sen har jag knappt sovit i veckan så är typ konstant trött och har huvudvärk. Jag vet inte. Saker känns bara i allmänhet jobbiga.

Det värsta är känslan av att vara otillräcklig, oduglig, inte tillräckligt bra. Så känns det. Jag känner mig som en förbrukningsvara, som fyllde sitt syfte en tid, men sedan blev bortkastad.

Helt ärligt, det är så det känns. Och det gör helvetes ont kan jag säga. Jag förstår inte hur en annan människa kan få en att må på det här sättet.

Så jävla uselt. Jag känner mig så jävla usel.

Kan inte göra annat än att hålla andan och vänta på att den här känslan ska försvinna. För jag vet såklart att den kommer att göra det, (så det behöver ni inte säga till mig).

Just nu gör det dock ont, punkt.

Som jag sa, har inte något vettigt att skriva. Är bara allmänt deprimerad och jag har inte pratat med någon om det i veckan. Vet som inte riktigt vem jag ska vända mig till.

Jag hoppas ni andra har det sjukt mycket bättre än jag just nu. Massa kärlek till mina lovelies <3


En gammal goding. 'Nuff said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0