Wisdom tells me, "Turn away"

Broken once
It's all the same

My arms will grow
My chest expanding
Of all the boys you could have landed why'd it have to be me

You
Can't take my eyes off of you
You
Can't take my eyes off of you

Can't take my eyes off you
- Cary Brothers


Har hållt mig ganska upptagen de senaste dagarna, på gott och ont. Har svårt att varva ner och slappna av, har därför svårt att somna. Är även sjuk nu igen vilket suger massor. Speciellt när man är hemma hos mamma, mer svinigt kallt än vanligt tack vare att det är höst nu igen, typ.

Har problem med ångest och känner mig inte riktigt i balans. Beror säkert delvis på att jag är i nästan konstant rörelse nuförtiden. Har problem med andra saker också.

Dock en hel månad kvar innan jag får min lght, vilket borde hjälpa lite, I guess. Fast samtidigt så kommer jag mest troligtvis inte vara ensam då heller. Så. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det.

Börjar närma mig min "breaking point" nu. Behöver en kram, kan jag få en kram? :)

Jag vill ha kaffe också. Så det ska jag fixa, (och en anledning att gå ut). I min hjärna cirkulerar bara choklad, kaffe och kramar just nu. Det blir som så när man är lite deppig. (Ingen större fara dock!).

Vet inte riktigt vad jag skulle behöva just nu. Ett par dagar jätte-lugn och ro kanske. Finns det någonstans? Här finns den inte i alla fall. Nåja. Ska sluta klaga nu. Har fastnat lite i tankarna. Är typ gråtfärdig, men skyller det på att jag är tröttare än vanligt denna vecka.

Ha det bäst lovelies -v-


Kommentarer
Postat av: Sara

KRAAAAAAAAAAAAM söta du! :D

2011-09-02 @ 18:28:59
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0