Du väljer själv hur långt du vill gå

Hur kan det vara så svårt
Har du svårt att förstå?
Du har din stolthet
Sätt hårt mot hårt
Säg aldrig Ja när du menar Nej
Säg aldrig Ja
Ett Nej är ett Nej
Jag sa alltid Ja
Se vad det blev av mig

Isis & Bast
- Kent
(Länk till spotify i titeln, youtube i bandnamnet)


På grund av lite väl deppiga inlägg tidigare så är det dags för något lite mer positivt kände jag. Dramat som jag hade har helt försvunnit. Finns inte ett spår kvar av det, riktigt skönt om jag får säga det själv ^^.

Vidare så fann mitt hjärta ro, och inte bara det, utan även kärlek. Så jag är mest bara helt galet nykär och beter mig därefter, dvs jag beter mig inte alls ;). Nej men helt seriöst, är ganska uppslukad i de känslorna och det är fan skönt. Värre kunde det ju som vara.

Nu ska jag dock inte skriva allt för mycket om det. Kanske inte var världens mest intressanta topic ^^.

I övrigt så har nolleperioden startat nu och det är fun fun! Blir en del busy dagar framöver.

Jag har iaf idag skrivit klart en uppsats till en av mina sommarkurser som jag läser så nu är jag helt klar med båda, vilket också känns bra. Är övertygad om att jag kommer få godkänt i båda så det är lugnt på den fronten.

Ja se där, jag har bara tråkiga saker att skriva om. Fan vad tråkigt är underbart <3. Ska se hur länge man lyckas hålla sig ifrån drama den här gången :P.


Jag har en del lite mer seriösa saker som jag nog skulle må bra av att få ventilera lite i text. Svammla på en stund sådär som jag är duktig på att göra, men det får bli någon annan dag. Just nu är jag trött och borde försöka somna, imorgon är en ny dag! :)

Love you lovelies, som fått tillskott nu också med en person <3 Vissa av er är mig som vanligt saknade! Ta hand om er alla sötnötar ^^


Älskar den här bilden, så jääävla söt alltså ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0