Loose your clothes and show your scars, that's who you are

Skriver ett snabbt kort inlägg för att uppdatera lite om livet :).

Hade läkartid igår. Det gick bra. Fick hjälp och medicin utskrivet för båda mina besvär. Medicinen för mitt problem med slemhinnorna (sexigt ord det där ;P) kommer jag inte kunna hämta ut förrens jag har fått pengar igen. Livet som fattig student för dö vin (ftw). Dom andra två gick jag dock och köpte trots dessa sagda pengaproblem, kändes värt att prioritera. Det blev dock bara 53kr sammanlagt.. Höh.. Glad överaskning kan jag ju säga :).

Så igår började jag äta Citalopram 20mg (dock endast 10mg/dag i en vecka först) samt Atarax 25mg. Atarax äter jag för att balansera ut de möjliga negativa bieffekterna av Citalopramet och den tar jag 2 gånger per dag. Som tur är gör den mig inte dåsig. Dessa mediciner har dock en rad andra bieffekter som bland annat innebär att jag är förbannat osocial just nu då jag känner mig ganska konstig i huvudet, (alltså mer konstig än normalt :P).

Jag åt Citalopram för ett x antal år sedan, detta för att jag led av en depression. Nu äter jag det för att jag lider av ångest, (så ingen depression!). Förhoppningsvis så ska jag inte behöva äta det så länge, (inte två år som senast), utan bara några månader kanske. Tar man den medicinen för depressionen så ska man ta den helst i 1 år, vet inte hur det funkar med ångest dock.

Eftersom min hjärna är virrig just nu så har jag en tendens att glömma bort vad jag just skrivit samt skriva helt fel ord. Skrev "även" istället för "över" för ett litet tag sen, det kändes ganska konstigt när jag upptäckte det.

Jag känner mig svammlig. Så jag ska sluta skriva nu. Ville som sagt bara uppdatera om läget.

Ska fortsätta virra på någon annanstans nu ! ^^

Love you lovelies ! <3


Totalt orelaterad bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0