Do you seriously give a fuck?

Well. Jag vet inte vad jag ska säga.

Har så mycket panik i kroppen att jag förstår inte riktigt vad jag ska göra med den.

Va, om det är synd om mig? Absolut inte. Värre saker har hänt.

Jag ventilerar bara. Läs inte om du inte bryr dig. Läs inte om du tror jag sitter här och försöker gråta mot en osynlig online-axel, cause I fucking don't.

Jag försöker att inte vara bitter. Men bitter, det är jag. Så jag tänker svära och hata det mesta ett tag, och jag ser inget fel med det. Man får faktiskt göra det om det är det man skulle behöva göra.

Nåja, struntsamma. Det är vad det är. Det blir bättre också.

Love you! <3


Kommentarer
Postat av: Panso

That's the spirit!

2012-01-25 @ 17:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0