Don't you think I know exactly where I stand?

Just A Girl - No Doubt

Jag borde ta mig mer tid för skrivandet. Det är ju ändå som terapi för mig ibland. Vilket märks när jag är ganska ärlig och berättar ganska personliga saker.

Just nu har jag dock inget sug att berätta något personligt.

Jag älskar skolan. Det kan jag säga. Det kommer ta mycket av min tid i framtiden, något som jag valt. För det känns definitivt som det bästa och vettigaste valet jag kan göra just nu.

Något annat utom det vill jag inte berätta just nu.

Känner mig inte så djup idag, mest fundersam, fast jag tänker inte så mycket alls. If that makes sense? Fundersam utan tankar.. ^^

Skrev en dikt häromdagen som jag funderade på att posta här. Var ju ett tag sen senast. Önskar jag hade mer tid/lust för sånt faktiskt. Det kanske kommer. Det kanske släpper snart.

Mest nyfiken just nu. På en hel del. Brukar inte vara så nyfiken av mig, mest fundersam. Men när jag tänker på det är jag mer nyfiken än fundersam för tillfället.

Imorgon är en ny dag. Det är bara att göra det bästa utav den !

Känner mig relativt trött så jag hoppas det blir en ganska tidig kväll. Jag har sovmorgon, fast tänkte ändå kliva upp lite tidigare än vad jag behöver så jag har god tid att planera för dagens outfit och sminka mig. Sånt jag tänker på. Kan verka ganska irrelevant för vissa, men för mig är det en av de trevligare sakerna jag gör med mitt liv. Det gör mig glad :).

Kan inte ens svammla ordentligt just nu. Hoppas ni har det bra lovelies, you know I lurv ya ! <3


Och med denna bild avslutar jag detta inlägg ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0