I'm a dreamer and when I wake, you can't break my spirit it's my dreams you take.

Goodbye My Lover - James Blunt

Inga kommentarer om mitt låtval, key? ^^

Jag vet inte ens varför jag skriver ett inlägg. Jag har inget att säga egentligen.

Hade en föreläsning idag, det var trevligt. Mys att läsa kurser med folk man känner iaf. Gör det mycket trevligare :).

Hämtade ut kurslitteraturen till Offentlig Rätt idag, jävla skitkurs. Kommer förmodligen inte klara det. Sen att vi har en lärare som suger gör det inte så mycket bättre.. Han håller bara i delar av kursen, men ändå.

Bitter över skolan är jag ändå inte. Det blir som det blir helt enkelt :).

Skolan är en av de få saker jag inte känner att jag har några problem med, inget att oroa sig över liksom. Skolan och människorna i Luleå är något jag älskar, vansinnigt mycket.

Jag som alltid ogillat Luleå är t.o.m. sugen på att flytta dit för att jag trivs så bra på skolan och med mina klasskompisar. Sen bor ju även min allra bästaste vän i Luleå och en annan underbar awesome vän där, (Patrick och Kornelia som ni bör känna till sen tidigare ^^).

Men men. Slutsatsen, eller konklusionen är som följande: det är som det är helt enkelt.

Love you lovelies <3.

It's funneh 'cause it's true, för mig iaf ;D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0