Skola, skola, sjukdom

En 2 minuters uppdatering innan jag springer ner till tvättstugan !

Har varit sjuk som ett djur sen tisdag ungefär, fast jag började känna av det redan på nyår. Men i tisdags kom febern och ont i halsen. Sen dess har jag varit relativt feberfri och halsen känns nästan som den ska. Problemet är att sen igår har febern börjat hänga över mig igen. Vad jag menar med det är att det känns som att jag har lite feber, men bara lite.

Hoppas jag inte blir sjukare. För jag har verkligen inte tid ! Skulle behövt plugga i veckan men det gick ju som inte. Så nu har jag en tenta på onsdag och bara 2 dagar på mig att förbereda mig inför det. Känns LIIIITE stressigt kanske, och med liiiite menar jag såklart mycket !

Så det är vad jag tänker på nuförtiden. Mina tentor, (har en på lördag). Så det är vad jag ska göra i veckan, plugga som ett djur, försöka äta vettigt, så jag har bra energi och sova när jag kan.

Då vet ni!

Vettigare uppdatering kanske kommer senare i veckan, kanske inte.

Love you lovelies, hoppas ni är friska ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0