Hold on hold on

This is all they said
Hold on hold on
They're coming for your head
Tonight

The Sound Of Crickets - Tiger Lou

En av mina absoluta favoritlåtar med en av mina favoritartister. Så då vet ni. Nu känner ni mig lite bättre ;D haha
Den låten är faktiskt en stor inspiration för mig gällande skrivandet av min bok faktiskt.. Så då vet ni ännu en sak. Kolla vad jag delar med mig idag ^^.

Ska leta upp ett bra inlägg jag skrev någon gång så att alla ni som inte varit med så länge kan förstå hur jag känner för skrivandet. Här är det.

Nu vet ni ännu mer.

Hade jag något annat att säga? Skrev ett ganska flummigt inlägg igår som jag tänkte utveckla, men känner inte riktigt att jag orkar det just nu ^^.

Igår var det skola, var där 08.40, behövde inte vara där förrens 13.00, kul! Ingenting hade jag att göra heller. Så det kan gå. På kvällen vet ni ju vars jag var ^^.

Sen idag. Skola igen. Bussen kom inte, väntade på nästa. Blev sena. That suck's. Men men. Hade ett litet klassråd, totalt ointressant, orkade inte ta upp det där om fredagens forum, (men antecknade om det i protokollet iaf ;D). Nu i veckan har vi kreativt skrivande. Något jag finner skit-jobbigt.

Ja, visst kan det tyckas vara lite konstigt att just jag tycker det är jobbigt? Men så här är det, om ni orkade läsa texten jag länkade, så vet ni att ord och skrivande är en stor och viktig del av mitt liv. Att behöva begränsa min kreativitet efter små ord på vita lappar och jobba i grupp är som att sätta ett koppel på något som inte kan kopplas. Fattar ni det där? Orkar inte förklara det bättre. Men för mig är det jobbigt. Så nu går folk omkring och tror att jag tror att jag är bättre än dom för att jag inte ville jobba i grupp. Men så är det ju inte alls. Kan dock verkligen inte anpassa mitt kreativa flöde efter andras idéer, det blir så konstigt, och jag kan inte prestera till max då, vilket bara skulle kännas trist för mig... men men.,. Förstå mig eller inte, upp till er :P.

Något annat? Nae. Det finns en ljusglimt i skolan iaf. En söt kille som man kan titta på ibland och le lite sådär mystiskt ;D Haha. Då vet ni det också. Helvete vad ni lär er saker om mig idag ! x)

Oh! Kanske ska klämma in en god nyhet också, har inte haft typ ont alls i fotleden idag, booya ! :D Hoppas bara det fortsätter så :).

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, orkar ni läsa ? Haha. Den där dikten jag svammlade om igår ska jag försöka att komma ihåg att lägga upp imorgon. Tills dess, ha det bra peeps ! :)


Gör annat än att skriva, ibland gör jag kollage också ^^
(Kolla, lyckades klämma in ytterligare en fakta-punkt om mig, haha! ;D)


Ibland skriver jag inte dikter själv utan gör det genom att skapa ett kollage av meningar/enstaka ord som då bildar en dikt till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0