Same old something new?

Idag vaknade jag faktiskt 12 nånting - stolt ! Men jag var så fasligt trött så jag tog en powernap..... :P
Somnade iaf vid 4. Det är också rekord för mig den senaste tiden ^^. Har jag tur så kanske jag kan rocka tillbaka en någorlunda normal dygnsrytm inom kort :).

Nu vill jag att Mari ska komma hit... Men Mari det ägget sover nog fortfarande >.<.
Måste säga att det ser ovanligt fint, fräscht och prydligt ut här.. Jag är faktiskt ganska stolt ! :D

http://aeonis.blogg.se/2008/august/kanslor.html

http://aeonis.blogg.se/2008/august/mamma.html

Den dagen som jag hade som mest läsare (över 100), var den dagen då jag skrev om min mamma. Kolla länkarna ovanför.. Är inte det lite lustigt så säg? ^^

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt.. Hm.. Får fundera på det ett tag. Sen blir det nog att diska upp lite :P.

Ha en superbra dag alla ni huvven ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0